Kaşık maması

denizberke soruyor: 8

artık bu sorularla gelmekten inanın ben de sıkıldım ama gene de sormadan edemicem.oğlum formül mamayı ne kaşıkla ne biberonla içmek istemiyor çok çok aç olması gerekiyor. ama kaşık mamalarını çok seviyor belirli çorbaları da çok seviyor yoğurt sevmiyor.formül sütü zorlayınca ağlıyor şimdi ben ne yapsamda içirsem kaşık mamalrının içine mi katsam ya da yaptığım herşeyin içine mi katsam ama o zamn gün içinde hep katı beslenmiş olacak bu da kabızlığa neden olmazmı anne sütü almıyor malesef.bir de acıkmıyor bir türlü 5 saat bekledim süt içsin diye mümkünatı yok içmedi sonra kaşık maması yaptım 150cclik onu yedi bitirdi.offf ne yapayım ben yaa çok yoruldum bu yedirme içirme yüzünden çocuğa annem bakıyor ben eve gelene kadar çıldırıyor.acil yardım ve önerilerinizi bekliyorum :(

Bu soruyu cevapla


8 Cevap


maviboncukk

Haxır

Kaşık mamların baxılarında formül süt var zateN.. Zorlamayın, tepki geliştirir..


denizberke

evet verdiğim kaşık mamasında formül süt var ama yeterli gelirmi ki.


ilke_esma

Bebeginiz emiyor mu? Emiyorsa sadece gece emerek de süt ihtiyacini karsilayan bebekler var bu ayda. Emmiyorsa devam sütünü gece de mi icmiyor? Farkli marka mama ve biberon denediniz mi? Ve ya bardakla da icirebilirsiniz yavaş yavaş. Ya da ek gida miktari fazla mi geliyor acaba belki de fazla yedigi için sutu istemiyordur. Öğün miktarini azaltıp da deneyebilirsiniz. Mamayi ogle uykusuna yattiginda uyurken verebilirsiniz belki uykuda emer.aklima gelenler bunlar..kolay gelsin..


cerenkrm

bazı bebekler formül mamaları beğenmez yemezler. Keçi sütünü doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim. veya internette anne sütünü satan veya paylaşanlar görmüştüm. Araştırın derim.

Ayrıca formül mama yokken bebekler ne içiyorlardı...!

Ceren



cerenkrm

ayrıca bebeğiniz çorbaları ve yoğurdu seviyor iken, kaşık mamasına neden ihtiyaç duyuyorsunuz. Günlük meyvesini de yiyorsa sağlıklı besleniyordur diye düşünüyorum.


denizberke

meyvelerden elma armut sevmedi zorla yediriyordum başta sonra yoruldum ve bıraktım sadece muz yiyor bulunduğum ilçede daha öyle yaz meyvesi yok olanlarda ekşimtrak oğlum ekşi şeyleri sevmiyor.yoğurt da sevmiyor sevdiği çorbalar kabak çorbası terbiyeli şehriye çorbası birde sebze çorbası bazı geceler pirinç unu maması veriyorum gündüz ballı irmikli mama içerisine yumurta koyuyorum başka türlü yumurta yemiyor öğleden sonra bir kerede sütlü meyveli sekiz tahıllı mama veriyorum zaten ek gıda yiyince acıkmak nedir bilmiyorum sadece bir sabah bir de öüğleden sonra veriyorum başka ek gıda vermiyorum bazen de çorba veriyorum 

 ben çalışan bir insanım inşallah yarın tatile giriyorum artık biraz daha fazla yeme içme düzeni hazırlamayı düşünüyorum diyeceğim ama tain istedik bir de o iş çıkarsa tekrar düzensizlik falan hepsi üstütste çok mutsuz hissediyorum kendimi hıçkıra hıçkıra aglamak istiyorum...


biranneikiyavru

Muz seviyorsa devam sütünü muzlu verebilirsiniz. Yada muz, ufalanmış bebek ekmeği ve sütten koyu kıvamlı hazırlayıp kaşıkla verebilirsiniz. Kaşık mamalarının (devsm sütlü olanların) içine ekstra devam sütü kstmayın, bağırsaklarını zorluyormuş. Bir kase çorbaya 2-3 ölçek ekleyebilirsiniz. Kahvaltısını haftada 1-2 kez karışım olarak verebilirsiniz. Devam sütü+yumurta+peynir+pekmez+ekmek+kuru meyve+kuruyemiş+tereyağı şeklinde... bebe bisküvisi seviyorsa içine 1-2 tane atıp deneyebilirsiniz. Sonra yavaş yavaş azaltırsınız, sade süte alışır.


barhay

benimde 8 aylık oğlum var bizdde yeme sorunu var..aradan 22 saat geçiyor hiç bir şey yemiyor..bende aynı durumdayım..en az 13 saat mama yemiyor devam sütüde içmiyor..hiç bir şey yemiyor...demir eksikliği çıktı zaten ama hiç bir şey yediremiyorum.ağzını kitliyor.inanın çok bir durum..her türlü mama yedirme tekniğini denedim ama ne kaşıkla ne biberonla mümkün değil..elimde kaşık ve biberon görünce ağlamaya başlıyor..başını sağ sol çevirip ağzını kapatıyor...bende aynı durumdayım...


Cevaplamak için Üye ol