Evlilik

arimbalim soruyor: 10

Arkadaslar aranizda polis esi olan varmi varsa lutfen deneyimlerinizi paylasabilir misiniz?

Bu soruyu cevapla


15 Cevap


sinemmom

ne öğrenmek istiyorsunuz?


iflah_olmaz

polis eşim yok ama polis asker eşi diyince aklıma  yıllarca 3-5 yere tayin geliyor.bi de lojmanda oturuluyosa özellikle askerlerin eşlerinde bir as-üst muhabbeti...

sizin tam olarak öğrenmek istediğiniz ne?


arimbalim

Biz esimle evleneli bi bucuk sene olacak birbirimizi cok severek evlendik bi tane kizimiz var esim on iki yirmi dort calisiyo ve eve geldgnde yorgun oluyo yemek yiyip yatmak istiyo yatmadgi zamanlar ya televizyon yada oyun oynar bana karsi biraz ilgisiz duruyo tamam onu cok iyi anliyorum calismk kolay degil cok yoruluyo insan zamaninda bende calismistim biliyorum ama sanki esimin durumu biraz farkli gibi biraz asabilik var sinirlilik var bana karsi acaba butun polisler eslerine bu sekildemi.davraniyolar onu merak edip ogrenmek istedim tam olark burda sorunumu yazamiyorum ama yinede yazdiklarima bi cozum onerirseniz sevinirim acaba napmaliyim


arimbalim

Biz birbirmizi cok seviyoruz ozellikle esim ama evlendiktn sonra ozellikle bebek oldktan sonra degisti gibi ilgisizlesmeye duyarsizlasmaya basladi.sanki ben neyin var niye boyle davraniyosun dedigimde basim agroyo yorgunum deyip uyuyo anlamadim ben ne yapacami bilemiyorum


amasmid

eşinizin hangi bölümde çalıştığına göre değişir. masabaşı düz bir iş yapıyorsa sıkıntınız işle ilgili olmayabilir. ama mesela benim bildiğim bir zamanlar çevik kuvvette çalışanlar için psikolojik danışma koymuşlardı o derece özel hayata yansıyan bir işleri vardı. Diğer departmanlar için de benzer durumlar olabilir.



amasmid

eşinizin hangi bölümde çalıştığına göre değişir. masabaşı düz bir iş yapıyorsa sıkıntınız işle ilgili olmayabilir. ama mesela benim bildiğim bir zamanlar çevik kuvvette çalışanlar için psikolojik danışma koymuşlardı o derece özel hayata yansıyan bir işleri vardı. Diğer departmanlar için de benzer durumlar olabilir.


arimbalim

Esim karakolda ekiplerle calisiyo esimin benum disimda herkesle ailesiyle arkadaslariyla sohbeti olsun gayet iyi cevresine karsi duyarli anlayisli konuskan ama bana karsi degil ya bebk oldu degisti bebek olmadn once boyle degildi bizdrn izaklasmaya basliyo


sinemmom

Benim eşim de polis..5 yıl olacak evleneli neredeyse..3yaşında bir kızımız var.polislikle dediğinin bir bağlantısını ben kuramadım.bende çalışıyorum.ayrıca polis lojmanındayız.yani 24 saat polislerin arasında..ara sıra sıkıldığı zamanlar oluyor tabiki ama bunu bize yansıtmaz.1 saat spor yapar,stresini atar,gelir.bende aynı şekilde hiçbirşey yapamıyorsam kızı al götür derim..parka vs götürür.bende evde yayıla yayıla tv izlerim gibi..bence sen eşinle bir konuş arkadaşım..sana da yazık..



arimbalim

Konustum arkadasim ama yorgum ve stresli oldgny soyluyo ben diyorum bu stres ve yorgunluk bi hafta bize ayiracak vakti olmicak kadarmi cevabun icin ts ederim arkadasim...


sinemmom

rica ederim.keşke yardımcı olabilsem..biz de zamanla iyileştik tabi.her evlilikte başlarda böyle olur..ama mesleğini kullanıyor gibi geldi bana..ama eşim her zaman karakol zordur der..




Cevaplamak için Üye ol