Bebegim neden uyumuyor

ftmfdm soruyor: 2

Herkese merhabalar bebeğim daha yeni 2 aylık oldu fakat uyku düzeni hiç bir şekilde yok örn bugün sabah 11de uyandı ve şuanda gece 4  sabah 11 ile gece 4 arası uyuduğu topu topu 2 saat ya var ya yok karnını doyuruyorum gazını çıkarıyorum altı temiz kakada yapıyor her mama arkası kusuyo artık ben değil annemde bunaldı ne yapmam gerekiyo bu şekilde problem yaşayan oldu mu hiç cevap verirseniz çok sevinirim artık uyusun bebeğim gözleri davul gibi şişti bebek gbi değil normal büyük insanlar gibi uyumuyo ve sürekli ağlıyo 

Bu soruyu cevapla


2 Cevap


nil8820

Gazdan uyuyamıyordur zaten şu an bir uyku düzeni tutturmanız da zor. Sabah belki erken kaldırıp böylece gündüz kısa uykularla gece erken uyumasını sağlayabilirsiniz. Ama gazı çoksa ondan olabilir. Bir de kusuyo dediniz reflü olabilir mi


nil8820

Bir de uyuturken karanlık ve sesiz ortamda göğsünüz de uyutmatı deneyin



Cevaplamak için Üye ol