2015 yılında zeynep kamil hastanesinde doğum yapan var mı ?

nadonaz soruyor: 10

Merhabalar

 Son zamanlarda Zeynep Kamil Hastanesinde doğum yapanlar varsa dogumhanesi nasıl acaba temiz mi ? Bir de Keyifli dogum ünitesi halen var mı ? 

Bu soruyu cevapla


15 Cevap


arelll

orası hakkında bilgim yok ama son zamanlarda devletler arasında bezmialemi öneriyor herkes oası güzel diolar öyle duydum kendim ist.şafakta doğum yaptım devletlere güvenemedim iyi ilgilenmiyorlar denildiği için


ikrabebek46

Ben hastanın sokağında oturuyorum bize çok yakın olduğu halde sadece bir kere gittim üstelik başhekim çok yakın tanıdığımız ona rağmen doğumunu özelde yaptım bebeğim 5 aylık şuan Zeynep kâmilde yine çok yakın zamanda doğum yapan bi tanıdığın doğum sırasında beyin damarı çatladı hastahane önceden çok iyiymiş benim yaşadıklarım bu yönde torpilin varsa iyi yoksa hiç ilgilenmiyorlar canım çevremde de çoğu kişi tavsiye etmedi iyi diyenlerde var tabi ama şanslıysan Dr iyi olursa tabi .


nadonaz

peki keyifli dogum ünitesi gerçekten var mıymış bilginiz var mı 


arelll

bence imkan varsa özele gtcen dr.ozaman çok güzel ilgileniyor diğer türlü çok horgörülüp eziliyosun 


nadonaz

çok kararsızım. özelde de çok şey oluyor. bizim doktorumuz kendisine muayene açacak ve dogumları aynı özel hastanede yapacak. biz zaten oranın hastası iken şuan 2-3 katına çıkaracaklar bide doktor kendisine alacak tabi . böyle durumda üçün beşin hesabı yapılmaz ama sezeryan taraftarı olmaları da çok can sıkıcı . Zeynep kamile giden bi kişi özel sezeryan dediği halde zeynep kamilde normal doğum sonrası 2-3 saat sonrasında taburcu olmuş . çok imrendirici geldi bana ....



arelll

ben sultançiftliğinde bi özele gttim 30 liraydı muayenesi sonradan benim alerji rahatsızlığım var die ist.şafakta yaptırdı doğumumu normalde o hastane baya uçuk ama ben sevk üzerine gittiğim için 600 lraya hemde suit odada kaldım çokta memnunum.he bu arada ben isteğe bağlı sezeryan oldum için o fiyatı verdim normal doğumu daha ucuz muhteşem bi doktordu ama çok memnun kaldım karı koca ikiside kadım doğum dr.


nadonaz

ben üsküdardayım canım. orası bana çook uzak özellikle üsküdar da merkezde olsun istiyorum. evimde üsküdar merkezde . Zeynep kamile çok yakın . bundan dolayı bu kadar ilgilenmeye başladım Zeynep kamille de  :) 


arelll

ya birazda şans işi iyi dr.una rast gelmek önemli başkalarından kulaktan duyma şeylerede kafa yorma daha çok kafan karışır işin içinden çıkamazsın.ben mesela ilk baş eyüp devlete gittim ilk aylar orda yaptırdım kontrollerimi sonradan beyenmedim değiştrdim orda doğum yapan ark.sordum berbat dediler vazgeçtim sende ilk başlar git az çok görünce kafanda bişiler oluşur oraya gelen doğum yapanlara sor öle karar ver



ikrabebek46

Malesef bilgim yok .zeynep Kamil babada çok mantıklı geliyordu hamileyken eve yakınlığı olsun doğum için olsun o yüzden bir kaç defa gittim denedim ama dediğim gibi beğenmedim bu arada özel hastaneni. Adı çıkmış sezaryen yapıyorlar diye bence hastahane ve Dr ile alakalı bi durum Zeynep kâmilde sezaryan olması gereken birini normale zorlayarak beyin damarı çatlıyo bu daha. Mı iyi ben biliyorum kadın bebeğini emzirmedi kaç hafta yoğun bakımda yattı sana söyleyebileceğim tek şey dene tecrübe et bende inanamadım muamele gittim nst ye girdim hatta benim durumumun hamileyken çok ciddiydi özel kabul etmedi Zeynep kâmile gönderdi plt yüksek çıkmıştı kan ünitesi olan tek doğum hastahanesi olduğu için ama gittiğim de Dr ona doğum anında biz karar veririz dedi yani iş işten geçince neyseki o riski yaşamadan kan değerlerim normale döndü kendi drum çok iyiydi o yüzden şanslıydım sende git dene herkes aynı şeyleri yaşayacak diye bi durum yok tabi Allah kolay doğum nasip etsin .


arelll

ya çok bencilce bişi bi insan kndini neye hazır hissediyosa onu yapmalı belki psikolojikman normal doğumu kaldıramıycak illaki diretiyolar buna dr.değil bence hasta karar vrmeli ben başından beri normalden çok korkuyodum yani onu duyunca bile düşüp bayılıyodum isteğe bağlı yaptırdım diye herkesten çok tepki aldım ama asla pişmn değilim şuan o durumda olsam gene onu seçerdim tamam normal doğum çok güzel bişi ama kişi kaldırabilise en ufak bir ağrım sancım olmadı ne yattım ne dinlendim üstelik  ameliyat oldumda hiçbi şikayetimde asla olmadı 



Cevaplamak için Üye ol