Emziriyorum ve ise girmem lazim

Linam07 soruyor: 2

Merhaba millet... 

Başlıktanda anlaşılacağı üzere büyük bi eylem beni bekliyor. 9 mayısta 15 aylık olacak olan kızım meme emiyor özellikle son bi kaç aydır sık sık. Vermediğim zaman çıldırıyor cekiştiriyor.

Şuan tek maaşla geçinmeye çalışıyoruz bebeğim doğduğundan beri ve artık bi ise girmem lazim çünkü böyle zor. Part time girmeyi düşünüyorum bazı şirketlerde sabah 8 öğlen 13.00 3 gün oluyor onlara bakicam sanirim ama ne yapmalıyım? Eşimle sıra sıra bakıcaz bebeğim bu saatlerde uyuyor 9 9.30 gibi kalkıyor 8 benim işe giriş saatim olsa uyanınca beni arayacak. Temmuzdan sonra giricem tavsiyeleriniz neler bi de sizler nasıl başladınız ise ben hic ayrı kalmadim kızımdan çok içime oturuyor tavsiyelerinizi bekliyorum lutfen... 

Bu soruyu cevapla


2 Cevap


ayazlali

Merak etmeyin, sizi görmeyince meme de aklına gelmez. Benimkiler de öyleydi (ikinci hala öyle) anneyi görünce meme. Ben evde olmayınca zaten meme olmadığını bildiği için istemiyor bile. İşe başlamadan şurada burada birer ikişer saat babasıyla bırakın, kefir içsin mesela, su içsin. Zaten babası siz işteyken bakacaksa demek ki ikisi birbirine alışıklar, merak etmeyin hiç aramaz sizi. Umarım yarı zamanlı bir işi kolayca bulursunuz, babasıyla dönüşümlü bakmak şansınız var, ne kadar güzel, içiniz rahat olur. Bebek hemen alışır, hiç merak etmeyin, siz daha zor alışırsınız :-) ama yarı zamanlı bulabilirseniz size de nispeten kolay olur alışmak. İşe başlamadan birkaç gün önce bebeğinizi hazırlamak için onunla konuşun. Anne işe gidecek, sen sabah kalkınca baba sana günaydın diyecek, kefir verecek, kahvaltı verecek, sonra oyun oynarsiniz, parka gidersiniz, sonra da anne gelir diye anlatın. Ben oğullarima bir hafta öncesinden söylemeye anlatmaya başlıyorum böyle büyük bir olay olacağı zaman, şu kadar gün sonra olacak diye anlatıyorum, çok etkili oluyor. Konuşamasa da bu yaştaki bebekler neredeyse herşeyi anlıyorlar.

Kolay gelsin, heyecanlı güzel günler olur bunlar umarım :-)


Linam07

Çok teşekkür ederim rahatladım biraz :) bi de bizim ne kahvaltı saatimiz var ne meme emme saatimiz yanlış biliyorum ama bunu da bugün itibari ile düzene sokmam lazım şimdi uyandığı an emdi en son 08.30 da sabaha kadar emerek uyuyor zaten kafa rahat :)))) şuan istiyo ama oyaliyorum ögle uykusunda bi veririm 12 gibi. Eşim bakar ama iş başa düşünce mecbur ogrenicem diyo şu zamana kadar yeme içme diğer şeyler ben ilgilendigim için oyle iste bakalım nasıl olcak



Cevaplamak için Üye ol