Bebeğim kilo almiyor

perialisa soruyor: 5

Merhaba arkadaşlar..

5 aylik kızım beni sürekli emiyor. Doğduğundan beri hiç sıkıntımız olmadı. Hatta bazen yeter artık diyordum çok sık ve uzun emiyor çünkü. Başlarda normaldi kilo alımı ama en son doktora gittiğimizde çıplak olarak tatildi ve 1 ay geçmesine rağmen almak şöyle dursun 100 gr.vermiş 

Doktor da mamaya başlattı. Ama ben istemiyorum. Sütüm var. Bebeğim emme delisi ama kilo almiyor. İdrarinda da sıkıntı yok. Mikrop mu var diye tahlil yapıldı, yok.

Ek gıdaya başlayalım dedim doktora reddetti. 6.ayda dedi.

Sizce mama vermeli miyim. Yoksa yavaş yavaş ek gıdaya baslasam mi. 

Bu soruyu cevapla


5 Cevap


derya275

Kendi bbegim olsa ben mama verirdim sonucta mama tu kaka degil 


perialisa

Memeyi reddeden bir bebek olsa ya da sütüm gelmese ben de hiç karşı değilim. Ama ikisi de değil. O yüzden üzülüyorum zaten. 

Mama tu kaka değil ama çok da şahane bir şey olduğu söylenemez.


derya275

Tabikide ole cok sahane bise degil ama mecburen vermek durumunda kalan cok anne var yapacak bise yok ole yada boyle buyuyorlar degilmi ek gida adi ustunde doymasi icin vermiyceksin tadimlik olucak 1 yasina kadar bebegin beslenmesinin % 90 ini anne sutu yoksa formul sut karsilar soyle yaparsin emzirirsin uzerine devam sutunu verirsin 6 ayina kadar bole devam et ek gidayla birlikte tekrar bi planlama yaparsn kolay gelsin 


bebisimmm

benim her iiki kizimda kilo alma konusunda problemliydi buyuk kizimda dorduncu ayda ek gidaya baslamistim ikinci kizimda besinci ayda basladik ikisindede farkli dr lara gittik hicbiri mama onermedi  a guzel mevsimdwyiz herturlu sebze meyve var organik pazarlar artik heryerde var paketlenmis gida yerine tercih edilebilir bence az az verilebilir artik bir de gece beslenmesine agirlik verebilirsin sekizden sonra uykuda olmasina dikkat et demisti bana dr un bir tanesi boyu uzuyorsa kiloyu cokta takmamali bence.


seyircikoltugu

Bebeğimi 2,5 ay emzirebildim çünkü sütüm yetmedi. Mecburen formül süte başladım. Formül süt kötü bir şey değil. Çok emmesi yeterli anlama gelmeyebilir yani doyum anlamında. Bunda üzülecek bir şey yok. Ayrıca ek gıdaya erken başlamanın da bir faydası yok, doktorunuzun dediği gibi formül süte başlayın derim. Ek gıda sadece destektir, geçseniz bile asıl öğünü süt olmak zorunda.



Cevaplamak için Üye ol