Bebekte gaz telinin çıkarılması

kitara soruyor: 10



Bu soruyu cevapla


12 Cevap


oz_ey

Yok artık batıli hurafe bişeydir bence bizde banyo esnasınd bebeği ters tuttup geğir çıkarma diye bişey duymuştuk. Sonra vay efendim çocuk neden banyodan korkuyo travma yahu..


kitara

bilemeyeceğim hurafe ya da koca-karı usulu diyebiliriz. 


guta

Ay inanmayın böyle şeylere, hiç doğru olabilir mi?


snaelam

baya enteresanmış nasıl bir bilimsel dayanağı var acaba kıl çıkıp dökülmesi :) baya hurafe bencede hiç manası yok bunların


nevinc

Mrb komsumun kizi oldu alt kattaki komsusu geldi banyosunu beraber yaptirmislar ben gittigimde göster di aynen dediginiz gibi 5-6 ad sert mi sert kil şok gecirdim o kil nerden cikti diye ben de komsumdan sonra dogum yaptim cesaret edemem zarari olur diye yapmadim onu yapmaktaki amac o diken gibi kil zamanla dokulup bebegin rahat uyumasi icinmis :)



kitara

inandığımı söylemedim zaten. böyle bir şey duydum doğru mu bilen var mı diye sordum.


kitara

nevinc  çok merak ettim komşunuz nereli? bu aile konya-ankara karışık. acaba oralarda mı biliyorlar?  bebeğin rahat uyumasından kasıt demek ki hani gaz sancısı çekmeden uyuması. ilginç :) 


iflah_olmaz

ben ankaralıyım konyada yaşıyorum ilk defa duydum dediğinizi.hurafe tabi bilsem de yapmazdım ben.tuzu duymuştum ama ter kokmasın diye yapıyolarmış.vallahi annem bana böyle şeyler yapmadı ama hiç de terleyen bi tip değilimdir...



esrtu

bende duymadım inandırıcı gelmedi bebeğin kılının olması fenabişey bebeğimin kılı olsa hemen doktora götürürdüm herhalde hormonal bi hastalığı var diye :( allah korusun. her bebek gazlı olmuyo bizimkinin yoktu mesela öyle bi banyoda yapmadık.


guta

İnanmadığınızı anladım zaten de doğru mu yanlış mı bunu araştırmaya bile gerek yok Böyle bir şeyin doğruluğu olamaz. Tamamen hurafe.



Cevaplamak için Üye ol